Scandinavie

21 juni 2011 - Ludvika, Zweden

We zitten nu in Ludvika. Gisteren hadden we een leuk overnachtingsplaats gevonden. We konden niets open hebben we werden opgevroten door de hele kleine mugjes (denken we) het leken wel vliegende vlooien. Het waren er wel duizende en steken en gaven lekkere jeuk bulten. Vanmorgen zonder ontbijt meteen weggereden naar een op stuk met veel wind om alles door te laten trekken. Hier hebben we dan ook nog even ontbeten. We zijn op een prachtige weg (zand) terecht gekomen en misschien konden we hier wel elanden zien, maar nee hoor wel borden met die beesten erop. We gaan nu richting Borlange en Falun. Het gaat prima hier het zonnetje schijnt nu en het is nu 18 gr.

1. Ria:
    21 juni 2011
    Hai Globetrotters,

Jullie hebben dus kennis gemaakt met de kneuten. Als jullie richting Finland gaan wens ik jullie veel sterkte..... het schijnt daar nog erger te zijn. Wij kunnen daar niet over meepraten omdat wij tijdens onze Finlandreis geen enkele mug gehad hebben. Maar komt misschien ook omdat wij later in het jaar waren. En juni/juli staat in Scandinavië bekend dat dit het muggen seizoen is.. dus succes.