IJsland

4 juli 2013 - Húsavík, IJsland

Het is vandaag 4 juli. vanmorgen vroeg vertrokken want Theo heeft afgesproken met een aantal mannen om in Huskavik te gaan vissen. Wij vrouwen hebben ze uitgezwaaid en voelde ons net de Katwijksevrouwen op de kade. Nu maar hopen dat ze met flink wat vis terugkomen zodat onze hele ploeg er van kan genieten. Wij zijn met 23 campers van de NKC op IJsland. Met een aantal vrouwen zijn we het stadje gaan bekijken en wat souvenirs gekocht. Vanmorgen zijn we nog even bij een waterval gaan kijken en die was zeker de moeite waard. Ik hoop dat de mannen op tijd terug zijn want vanavond gaan we walvissen spotten en moeten daar om 20.00 uur zijn en we moeten natuurlijk ook nog even wat eten. Ik zal zorgen dat het eten kook klaar is.

Internetverbinding is hier erg moeilijk dus af en toe is het er en maak ik er dankbaar gebruik van.

1. Joop en Erna:
    5 juli 2013
    Vanuit m'n bed, iPad op schoot, lees ik je verslag en bewonder de mooie foto's. Ik heb geen eens laat van de kou en geniet een beetje mee van jullie vakantie. Liefs Erna.